• Prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów
  • Prowadzenie Ewidencji Przychodów (Ryczałt)
  • Prowadzenie Księgi Handlowej m.in. dla Sapółek z o.o., Stowarzyszeń i Fundacji
  • Prowadzenie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży
  • Ewidencja środków trwałych oraz wyposażenia
  • Przygotowanie deklaracji miesięcznych
  • Opracowywanie i dostarczanie do US pism, korekt i deklaracji miesięcznych
  • Przeprowadzanie rozliczeń rocznych właściciela firmy
  • Wprowadzanie zmian w US i ZUS
  • Prowadzenie Kadr i Płac (naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie akt osobowych)
  • Prowadzenie rozliczeń ZUS właściciela firmy
  • Usługi Rachunkowe na odległość
  • Wysyłanie powiadomień drogą elektroniczną (SMS lub e-mail) z informacjami dotyczącymi wielkości podatków i składek do zapłaty
  • Opracowywanie analiz i zestawień ekonomicznych oraz finansowych