- Prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów
- Prowadzenie Ewidencji Przychodów (Ryczałt)
- Prowadzenie Księgi Handlowej m.in. dla Sapółek z o.o., Stowarzyszeń i Fundacji
- Prowadzenie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży
- Ewidencja środków trwałych oraz wyposażenia
- Przygotowanie deklaracji miesięcznych
- Opracowywanie i dostarczanie do US pism, korekt i deklaracji miesięcznych
- Przeprowadzanie rozliczeń rocznych właściciela firmy
- Wprowadzanie zmian w US i ZUS
- Prowadzenie Kadr i Płac (naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie akt osobowych)
- Prowadzenie rozliczeń ZUS właściciela firmy
- Usługi Rachunkowe na odległość
- Wysyłanie powiadomień drogą elektroniczną (SMS lub e-mail) z informacjami dotyczącymi wielkości podatków i składek do zapłaty
- Opracowywanie analiz i zestawień ekonomicznych oraz finansowych